Satysfakcja klientów jest dla nas priorytetem.
Jeżeli z jakichś przyczyn chciałabyś zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie, to poniżej znajdziesz wskazówki dotyczące pełnej procedury zwrotu.
Pamiętaj, że na zwrot towaru masz 14 dni od dnia, w którym zostało Ci dostarczone zamówienie. Zwroty dokonane po upływie tego terminu nie będą uwzględniane.
Ze względu na higienę i bezpieczeństwo naszych klientów, zwracane towary muszą być w oryginalnych, zapieczętowanych opakowaniach producenta. Produkt, który został Ci dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, nie może być zwrócony po jego otwarciu, ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (art. 38 pkt 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawa konsumenta - PKU) oraz ewentualnie w innych przypadkach opisanych w art. 38 PKU, jeśli znajdą zastosowanie.
Procedura zwrotu w naszym sklepie jest bardzo prosta i składa się z następujących kroków:
KROK 1 – WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU I WYŚLIJ GO DO BIURA OBSŁUGI KLIENTA.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, w pierwszym kroku wypełnij formularz ZWROTU, który znajdziesz poniżej i odeślij go na adres bok@organiclife.com.pl
KROK 2 – PRZYGOTUJ PACZKĘ ZE ZWRACANYM TOWAREM
Po wypełnieniu i wysłaniu formularza zwrotu, nasze biuro obsługi klienta potwierdzi zwrot. Po otrzymaniu potwierdzenia z BOK, umieść zwracany towar w paczce, w której zamierzasz go odesłać. W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym wysłaliśmy produkty, w ten sposób przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów.
Paczka z towarem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany towar bezpiecznie do nas dotarł. Pamiętaj, że zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ponosisz odpowiedzialność za dokonane przez Ciebie uszkodzenia towaru, których wartość możemy potrącić ze zwracanych Ci pieniędzy.
KROK 3 – WYŚLIJ PACZKĘ ZE ZWRACANYM TOWAREM
Dobrze zabezpieczoną, zaklejoną paczkę wyślij na adres podany przez BOK w potwierdzeniu zwrotu.
KROK 4 – POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY
Zwrotu pieniędzy dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki, w takiej samej formie, jaka została wykorzystany przy płatności za towar. Jeśli zamówienie było za pobraniem, koniecznie podaj w formularzu zwrotu numer konta, na który przelejemy pieniądze po zakończeniu formalności.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem: bok@organiclife.com.pl
Biuro obsługi klienta jest dostępne również telefonicznie od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00 tel. 883 063 511 lub 22 663 18 87, 22 663 21 76
Informujemy, że zwroty zakupów internetowych nie mogą być dokonywane w sklepach stacjonarnych.Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.